General

Noutati in procesarea comenzilor

 

Saptamana trecuta v-am informat in legatura cu faptul ca activam in contiuare prin video-vanzare, in aceasta saptamana va prezentam modul de procesare a comenzilor intr-un mediu sigur de munca.

In contextul evenimentelor recente, My Storage si-a schimbat si procedurile de procesare a comenzilor, in asa fel incat siguranta personalului si a clientilor sa fie pe primul plan.

Aceste proceduri au fost adoptate o dată cu extinderea epidemiei in țara noastră, iar colegii noștri le-au primit atât de bine, pentru că proteja du-te pe tine, ai grija de ceilalti.

Ziua de muncă a fiecărui angajat incepe cu dezinfecția mâinilor și nimeni nu intra in depozit până nu are echipament de protectie.

Pregătirea mărfii pentru livrare impune cel puțin spălarea produselor cu detergent profesional.

Dezinfecția mâinilor are loc pe baza de semnătura de cel puțin trei ori pe zi, iar schimbarea echipamentului de protectie, o dată la patru ore.

Sharing is caring, așa că am pregătit și pentru dumneavoastră echipament de protecție, care vi se va înmâna de către șoferul nostru.

Dezinfectam zilnic după un orar bine stabilit, spațiul de lucru și mașina de livrari.

Va recomandam cu căldură să folosiți masca și mănușile pe care vi le oferă colegul nostru și credem că ar fi util să le folositi până în momentul în care produsele sunt montate la locul lor.

Incercam sa stam cat mai departe de monede și bancnote, așa că pentru persoane fizice am implementat plata cu cardul la livrare.

 

Adaptabilitatea iti da startul, disciplina te va reinventa, iar partenerii de incredere iti ofera siguranta.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.